Zpět do obchodu

Registrace

Jak nakupovat

Pár tipů, jak co nejpříjemněji na stránkách www.dosadu.cz projít nákupním procesem.

Hledání zboží

Pokud potřebujete něco rychle najít, na horní navigační liště stačí kliknout na lupu (ano, ta vpravo nahoře). Většinou by vám ale měla stačit svislá navigační lišta v levé části obrazovky, kde je náš sortiment rozdělen podle kategorií a podkategorií.

Potřebujete poradit? 

Doporučujeme začít Často kladenými otázkami na horní liště. Pokud se ani tam nedozvíte to, co hledáte, pak nám napište na info@dosadu.cz nebo zavolejte na +420 775 020 877. Pokud nebudeme na cestě s dětmi do a ze školy nebo zrovna někde na montáži nebo na kole nebo na tenise, odpovíme celkem rychle. V opačném případě se celkem úspěšně snažíme odpovědět do druhého dne a na zmeškané hovory vždy voláme zpět.  

Reklamace a podobné nepříjemnosti 

Občas se něco nepovede, znáte to. Pokud tedy nejste spokojeni s tím, co jste dostali, pak se nám co nejdříve ozvěte a budeme to řešit. Obecně je nejlepší odpovídat na mail, který jste od nás dostali v souvislosti s dotčenou zakázkou nebo psát na mail reklamace@dosadu.cz a do předmětu napsat číslo zakázky. Zde několik vzorových situací:

Z nějakého důvodu chcete vrátit celou zásilku. Na to máte samozřejmě v zákonné lhůtě 14 dní právo a nikdo vám od nás za to uši trhat nebude - i když nadšení z toho také nebudeme. V tomto případě nás stačí o vašem úmyslu zpravit na mail, kde upřesníte číslo zakázky, případně přidáte nějaké vysvětlení nebo přiložíte foto, bude li to mít smysl. My se vám ozveme a vyřešíme to. Zásilku je potřeba vrátit kompletní, nepoškozenou a zabalenou odpovídajícím způsobem. Nejlepší je si ji před odesláním vyfotit... U paletových zásilek nabízíme zpětný svoz za naše ceny. Tedy že k vám pošleme dopravce, který paletu zase naloží a odveze. O náklady zpětného svozu pak ponížíme vrácenou částku. Tuto částku vám vždy sdělíme předem, abyste ji mohli odsouhlasit - je ale málo pravděpdobné, že to budete umět udělat levněji. Pokud by se nám něco vrátilo poškozené nebo bylo zřejmé, že jste to používali a zboží by nešlo vrátit do původního stavu, budeme řešit proporční ponížení ceny, kterou vám vrátíme.

Něco vám dorazilo rozbité či poškozené. Pak doporučujeme stejný postup, jako výše. Určitě ale připojte i fotku co přesně se stalo a v jakém stavu to dorazilo.

Něco chybí. Napište co přesně a v jakém množství postrádáte a pokud to nebude něco z našeho pohledu podezřelého, bez dalšího vymlouvání a zdržování to pošleme na dodací adresu. Pokud byste to chtěli poslat jinam, upozorněte nás na to prosím předem. Není potřeba si přidělávat práci vyplňováním nějakých formulářů a už vůbec ne psaním negativních recenzí :-). 

Nějakou položku chcete vyměnit za jinou. Platí postup z předchozích bodů - napište, vysvětlete a pokud to bude proveditelné, nebudeme vám dělat problémy a vyjdeme vám vstříc.

A jak s penězi? Vzhledem k tomu, že nabízíme tři možnosti platby - dobírkou, kartou a převodem, a u dvou z nich není možné peníze poslat jen tak obratem zpět (dobírka a karta), pošlete nám také prosím číslo účtu, na který chcete peníze vrátit. Pokud ho u zakázek placených převodem neobdržíme, vrátíme částku na stejný účet, odkud jste zakázku zaplatili. 

Registrace na Dosadu.cz

Váháte, zda se registrovat? Pokud jste u nás jednou něco nakoupili a už se rozhodně nikdy více vrátit neplánujete, pak to asi nemá cenu. Ve všech ostatních případech to ale doporučujeme, protože v případě opakovaného nákupu se vám předvyplní dodací údaje, občas vám pošleme upozornění na nějakou slevu atd. Prostě se stanete takovým naším kámošem.

Doprava a platba

Podle povahy zboží vám bude nabídnut nejvhodnější typ dopravy. Jejich úplný přehled najdete na stránce Doprava a platba.

Pokud objednáváte více druhů zboží s rozdílnou dostupností, ozveme se vám, abychom dořešili případné rozdělení na více zakázek a s tím související dopravní náklady. 

A nejlepší nakonec

Rádi bychom si vyhradili právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem „Momentálně nedostupné“ v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným nebo pokud se jeho cena výrazně změnila. O takové situaci byste byli samozřejmě informováni, kdyby nastala. A byla-li by část nebo celá objednávka uhrazena, peníze vám vrátíme na účet.

Mohlo by vás zajímat:

Kontakty

Doprava a platba

O nás

Často kladené otázky (FAQ)

Napište nám